Школа розвитку SPE

запрошує Вас взяти участь у навчальному курсі, орієнтованому на
збільшення продаж у бізнесі, завдяки удосконаленню навиків
переговорів і лідерства, а також кращої організації власного часу:

Школа продаж

Програма курсу складається із збалансованої стратегічної і тактичної частини, яка дозволяє оптимізувати а при потребі повністю зміни відношення до процесу і результативності продаж. У програмі передбачено повне практичне відпрацювання теоретичного матеріалу.

Не має жодного бізнесу в якому можна було б обійтись без процесу продаж і продавців. Бо який би добрий товар/послуга не була, а якщо його ніхто не продає то він сам теж не продаватиметься. І якою б не була бізнес стратегія, та продавці завжди виступатимуть «обличчям» бізнесу і без вміння ефективно домовлятися неможливо досягнути значних результатів.

Взяти участь у курсі

Реєстрація
N

Ціль курсу:

Навчитись правильно спілкуватись з потенційними клієнтами — так, щоб у них не виникало бажання заперечувати вам. А якщо будуть виникати заперечення, – ви навчитесь максимально результативно відповідати на них. Ви навчитесь бачити психологічне підгрунтя слів та рішень ваших клієнтів і зможете ефективно їх опрацьовувати. І, в результаті, краще будете переводити клієнтів з розряду потенційних в розряд постійних. Навчитесь чути і бачити те, що клієнти не говорять і не показують явно. І, як наслідок, ви збільшите свій рівень продаж і доходів.

Курс рекомендується усім, хто бажає збільшити свої об’єми продаж та навчитись технік ефективних продажів у будь-яких умовах та з будь-яким продуктом чи послугою.

 Продавець — це “лице” бізнесу. Якщо Ви хочете стати “лицем” №1 у Вашій компанії, то цей курс саме для Вас.

 Курс розрахований лише на тих, хто реально націлений на результат!

  • Наскільки ефективно ви переводите ваших потенційних клієнтів у постійних ?
  • Чи вмієте ви результативно телефонувати по холодній базі контактів ?
  • Чи вмієте ставити правильні запитання для виявлення реальних потреб клієнта ?
  • Ваші аргументи зачіпають потенційних клієнтів ?
  • Чи вмієте ви ефективно працювати із запереченнями ?
  • Чи використовуєте ви знання психології при комунікації з клієнтом ?


Якщо на більшість запитань ви відповіли “Ні”, тоді обов’язково дочитайте до кінця.


Якщо Ви керівник і:

 

  • Хочете мати продавців, які продадуть усе, що ви їм доручите
  • Хочете мати продавців, до яких будуть вибудовуватись черги з клієнтів
  • Хочете бути впевненим, що Ваш продавець принесе Вам такий результат, який Ви від нього будете вимагати

Більшіть керівників цього хочуть. Проте, не надто велика кількість цих людей готова вкладати час та кошти в професійне навчання своїх працівників.

Якщо Ви продавець і:

 

  • Хочете мати високооплачувану роботу?
  • Хочете стати ефективним продавцем, до якого будуть вибудовуватись черги з клієнтів?
  • Хочете знати як легко продавати товари чи послуги?

Ви не один такий. Велика кількість продавців цього хочуть. Проте, не надто велика кількість цих людей готова щоденно працювати над собою, вчитись, вдосконалюватись, досягати нових вершин.

Як показує практика, ті продавці, які регулярно вчаться, а особливо ті, які одразу застосовують знання на практиці – швидко випереджають продавців, які роками працюють на автопілоті, не задумуючись про свій розвиток.

Саме тому зараз у Вас є реальний шанс:

 

  • якщо ви продавець — стати кваліфікованим продавцем та знайти своє «місце під сонцем». Адже професія продажника дає вам можливість досягнення небачених висот;
  • якщо ви керівник — зробити зі своїх продавців справжніх професіоналів та досягати нових вершин у бізнесі.

Адже люди, які навчились продавати і отримують від цього моральне та фінансове задоволення, будуть працювати з ранку до вечора, не покладаючи рук.

 Чому? Будь-який бізнес побудований на продажах і людина, яка професійно вміє продавати, досягає успіху для себе і відмінні результати для своєї компанії. Така людина буде почувати себе як «кіт у сметані» і тим самим буде підносити компанію, в якій вона працює, до нових ринкових вершин.

 На кожному занятті ми розглядаємо найважливіші теоретичні основи та тренуємось на практичних завданнях, а в завершення курсу ми проводимо тестування для остаточної перевірки знань та навиків учасників курсу.

 

Одразу попереджаємо – навчальний курс не для всіх, а лише для тих, хто реально хоче змінити своє життя та життя своєї компанії і готовий для цього активно працювати!

 

СТРУКТУРА КУРСУ

 

Тема 1. Формування себе як продавця. Що треба вміти перед тим як почати спілкуватись з потенційним клієнтом. Встановлення контакту з клієнтом.
  • Вступні положення для максимальної ефективності навчання
  • Важливість постановки цілей для продавців
  • Особисті якості менеджера з продажу
  • Психологічний настрій продавця
  • Як зона комфорту обмежує можливості продавця
  • Як долати страх зустрічі з незнайомою людиною
  • Як долати страх здійснення першого дзвінка потенційному клієнту
  • Планування та підготовка до зустрічі з потенційним клієнтом
  • 3 стовпи віри продавця
  • 5 основних аспектів встановлення контакту з клієнтом
Тема 2. Телефонна етика як запорука встановлення хороших стосунків. Холодні дзвінки на службі продавця.
  • Підготовка до телефонної розмови 
  • Якщо телефонуєте ви…
  • Якщо телефонують вам…
  • Найважливіший інструмент в телефонній розмові
  • Основні параметри голосу
  • Як працювати з інтонацією співрозмовника
  • Чого не можна говорити по телефону
  • Що варто говорити в кінці телефонної розмови
  • 5 основних етапів холодного дзвінка
  • Як обійти 4 найбільш поширені відмови під час холодних дзвінків
  • 6 важливих порад, завдяки яким ви покращите якість телефонних дзвінків
Тема 3. Мистецтво ставити запитання. Аналіз потреб клієнта
  • Заборонені теми в комерційних розмовах
  • Одна з найважливіших ознак хорошого продавця
  • 14 типів запитань і приклади їх використання
  • Як правильно слухати і “чути” ваших клієнтів
  • Які мотиви покупців є рушійними для здійснення покупок
Тема 4. Товарна та цінова аргументація. Переведення характеристик товару/послуги в переваги та вигоди для клієнта
  • Що таке товарна аргументація
  • 14 основних критеріїв товарної аргументації
  • Що таке цінова аргументація
  • 9 найважливіших критеріїв аргументації ціни
  • Чому варто розділяти цінову та товарну аргументації
  • Мова користі
  • Таблиця переведень характеристик у вигоди
Тема 5. Техніки ефективних методів закриття на продажу
  • 4 типи клієнтів і підходи до них
  • Коли варто завершувати розмову з потенційним клієнтом
  • 14 дієвих шаблонів для завершення домовленості
  • Які “пробні кулі” і коли варто запускати в роботу
  • Запитання та фрази для створення домовленості
  • Що необхідно залишати відкритим після кожного діалогу з клієнтом
Тема 6. Робота з відмовами, або чому потрібно радіти, коли Вам кажуть «ні»

Види заперечень

Причини виникнення заперечень

Підводні камені формування відмов

Чому потрібно радіти, коли вам кажуть “ні”

Про що варто пам’ятати при роботі із заперечення

Покроковий алгоритм роботи із запереченнями

12 ефективних шаблонів для роботи з відмовами та приклади їх використанням

 

Тема 7. Шкідливі слова продажника. Що і як не треба говорити
  • Як навчитись “правильно” говорити з клієнтом
  • Які частини мови наша свідомість не сприймає
  • Які слова і фрази не можна говорити
  • Як говорити так, щоб нас почули правильно
  • Що таке рефреймінг і як він вам допоможе
  • Негативне->Нейтральне->Позитивне формулювання своєї позиції
  • Частки слів, які можуть змінити “кут зору”
  • Список слів, які треба викреслити зі “свого раціону”
Тема 8. Принципи психологічного впливу на покупця
  • 7 факторів, які сприяють вмінню подобатись і викликати симпатію
  • 2 основні причини чому до вас не йдуть клієнти
  • Як емоція та логіка впливають на рішення покупців
  • Ким вам потрібно стати, щоб клієнти до вас вибудовувались в чергу
  • Принцип соціального доказу
  • Хто такі експерти, а хто авторитети
  • Що таке дефіцит і варіанти його застосування
  • Як працює правило взаємного обміну в продажах
  • Як принцип контрасту допоможе вам продати будь-які товари
Тема 9. Підсумкове тестування у вигляді інтерактивного обговорення та закріплення необхідних навиків
  • 45 пунктів тестування + обговорення
  • Розбір реальних кейсів продаж
  • Закріплення знань та навиків

           


Навики, які ви зможете розвивати протягом курсу

Містка

Готова сприйняти світогляди максимально великої кількості людей;

Порадна

Здатна давати собі раду у житті із найрізноманітнішими ситуаціями

Присутня

Та, яка живе у часі тут і зараз і вміти насолоджуватись моментом.

розуміти, що для кого важливо
“дотискати” в розмові до кінця
працювати із запереченнями
розуміти альтернативи людини
розуміти потреби інших
розуміти болі інших
впевнено вести перемовини
заохочувати до покупки
коректно відмовляти
відстоювати свої інтереси
грамотно спілкуватись по телефону
навчитись продавати

Особливості курсу:

  • лише ті знання, які максимально необхідні у процесі продажів
  • різноплановий досвід дозволяє краще сформувати власну стратегію продажів;
  • унікальні ефективні методики, які базуються тільки на тому матеріалі, який не можна знайти самостійно у теоретичних джерелах;
  • збалансована практика і теорія, стратегія і техніка;
  • постійна лідерська робота «продажників» над собою;
  • орієнтація на самомотивацію, самоорганізацію і самонавчання.

Заняття, які змінять ваше відношення до процесу і результатів продажів!

Z
  • навчитесь легко телефонувати по холодній базі до потенційних клієнтів;
  • будете знати дієві методи роботи із запереченнями клієнтів;
  • збільшите відсоток клієнтів, які з категорії “потенційний” перейдуть в категорію “постійний”;
  • почнете говорити правильними словами і фразами, які зблизять вас із потенційними клієнтами;
  • навчитесь поетапно вибудовувати аргументи;
  • навчитесь ставити влучні запитання;
  • будете розуміти не тільки те, що вам говорять, а і те, що не говорять потенційні клієнти.

Ведучі курсу:

Роман Кушнір

Керівник і засновник Школи розвитку SPE, функціональний психолог, автор книг «Великий оратор», «Особиста стратегія виживання людини», «Мистецтво відповідального спілкування», «Книга запитань», «Історії і притчі для тренінгів і для життя», «Багатство, як спосіб мислення», «Спосіб мислення як багатство», «Створюй! Дій! Досягай!», «Як виховати успішну дитину?» та інших, головний редактор психологічного журналу «Експеримент», тренер з особистісного розвитку, автор програм більш ніж 25 унікальних курсів з загальною тривалістю проведених тренінгів понад 4500 год.!

Юрій Холоденко

Керівник і засновник консалтингової компанії «Бізнес-трамплін»

Бізнес-тренер, консультант малого та середнього бізнесу, автор публікацій в журналах «Бізнес» (м. Київ), «Експеримент» та «Власний бізнес» (м. Львів).

Вартість навчання

Must have

1380
  • Участь у навчальній програмі 12 занять
  • Короткий конспект курсу
  • Сертифікат учасника у антирамці
  • Об’єднувальний сертифікат
  • Перелік рекомендованої літератури
  • Доступ до закритої Facebook групи і робочого зошита у на Google disk
Зареєструватись

VIP

2760
  • Участь у навчальній програмі 12 занять
  • Короткий конспект курсу
  • Сертифікат учасника у антирамці
  • Об’єднувальний сертифікат
  • Перелік рекомендованої літератури
  • Доступ до закритої Facebook групи і робочого зошита у на Google disk
  • Відео або аудіозапис курсу
  • Щоденник успіху по темі курсу
  • Книга по темі курсу
  • Фірмова чашка і брендована футболка
  • Доступ до 40 вебінарів Школи SPE 2 години індивідуальної консультації тренера
Зареєструватись

Відгки про курси Школи розвитку SPE

Ми не будемо вибирати для Вас тільки найкращі відгуки, бо впевнені у якості кожного нашого курсу. Тому запропонуємо Вам самим ознайомитись із тим, що про нас пишуть наші учасники:

Що потрібно зробити, щоб пройти вибраний курс:

2.Оплатіть курс

3. Регулярно відвідуйте заняття

4. Виконуйте цікаві домашні завдання

i

5. Здавайте екзамен у кінці курсу

6. Отримайте сертифікат учасника і наліпку в об`єднувальний сертифікат SPE!

Що далі? За бажанням можете продовжити навчання!

7. Пройти курси відповідого рівня

Z

8. Через пів року скласти екзамен рівня

9. Стати Майстром Життя - місткою, порадною і присутньою особистістю!

Долучайтесь до курсу

Отримайте свою беззаперечну перевагу у спілкуванні!
Освойте вміння глибинно порозумітися з рідними, колегами і оточуючими!

Я хочу долучитись