Школа розвитку SPE

запрошує Вас на унікальний курс, який покликаний змінити ставлення батьків до щоденного процесу спілкування зі своїми дітьми:

МОДЕЛЮВАННЯ СТРАТЕГІЙ ДІТЕЙ


Взяти участь у курсі

Реєстрація
N
Ціль курсу: навчитись виховувати відповідальну, ініціативну, фінансово грамотну і самодостатню дитину та навчити її «давати собі раду» у житті, займаючись улюбленою справою.

Комубуде цікавий і корисний
курс:
Тим батькам, які
виховують дітей віком від 0 до 16 років і хочуть дізнатись:

1.
Як давати собі раду з
дітьми
і порозумітись з ними без криків і покарань?
2.
Як знаходити час і сили на
дітей
?
3.
Як стати спокійною мамою чи
батьком
?
4.
Як говорити так, щоб діти
нас слухали
і як слухати, щоб вони з нами говорили?
5.
Як навчити дітей робити
рутинні, нудні справи
, що необхідні для життя?
6.
Зрозуміти, чому діти так
часто чинять опір
нашим словам і просьбам?
7.
Як навчити дітей вчитися і
підвищити їх віру в себе?
8.
Як дослідити чого потребує
кожен з дітей
, якщо вони такі різні?
9.
Як допомогти дітям жити в
злагоді
з братами сестрами?

Тема 1. Особливості сприйняття дітей, або як формуються наші моделі?
  • Як діти сприймають емоції?
  • У чому батьки і діти можуть бути рівними?
  • Чи є різниця між емоційною рівністю і рівністю вмінь, знань, навиків?
  • Де кордон між любов”ю і вседозволеністю?
  • Чому дітям треба створювати правила і пояснювати їх?
  • Як залучати дітей висловлювати свої почуття (емоції) як відповідь на обмеження?
  • Чи варто дітям казати завжди всю правду? Як діти сприймають тривалість години? Вірять нам чи перевіряють нас на чесність? Що у відповідь отримають батьки, якщо будуть казати щось чи робити будь що не чесно?
  • Що варто, а що ні, забороняти своїм дітям?
  • Що є причиною істерики дитини? Причина і наслідки у майбутньому.
  • Як реагувати на дитячі помилки? Яка профілактика “чужого впливу” на Вашу дитину?
Тема 2. Моделювання відповідальності і наполегливості.
  • Як навчитись довіряти своїй дитині і чому це так важливо?
  • Як спонукати дітей до прийняття самостійних рішень?
  • За що звертати увагу: на процес чи на результат?
  • Що робити з відповідальністю у стосунках з дітьми?
  • Що не дозволяє Вашим стосункам з дітьми виходити на новий рівень спілкування?
  • Як вирішувати проблеми з дитиною?
  • На кого варто впливати і від кого залежить співпраця з дітьми, яка даватиме корисні плоди?
  • Як розвинути наполегливість?
  • Чому діти іноді обманюють?
  • Як ставитись до помилок, які роблять діти?
Тема 3. Моделювання про активності і ініціативності.
  • Що вбиває дитячу ініціативу? На що слід звертати увагу, щоб дитина поводилась добре?
  • Що таке пасивність, активність і про активність?
  • Які є типи мотивації? Як розвинути внутрішню мотивацію?
  • Як навчитись бути оптимістом?
  • Який найкращий кінцевий результат Ви очікуєте при вихованні дитини?
  • Як не виховати брехуна?
  • У чому довіряти дитині?
  • Як заохочувати дітей до співпраці, без погроз і покарань?
  • Які це ініціативні діти і чи легко з ними жити?
  • Як зменшити перегляд дитиною телевізора, комп’ютера чи планшета?
  • Кому можна довірити виховання своєї дитини? Плюси і мінуси дитячих навчально-розважальних центрів?
Тема 4. Моделювання успішних сімейних відносин.
  • Як не передати своїх проблем у спадок дітям?
  • Що показують діти своїм настроєм і емоційною поведінкою?
  • Чому сім”я – це система і як стосунки з коханою людиною впливають на майбутні взаємини вашої дитини?
  • Як батьки само стверджуються на дітях і які наслідки цього?
  • Хто така цілісна особистість?
  • Які є три ролі людини, що роблять її успішною?
  • Як діти і батьки маніпулюють один одними?
  • Що робити, якщо тато і мама мають різні погляди до однієї і тої ж ситуації?
  • Які є рівні проблем: де, коли і як їх слід вирішувати?
  • Чому ми навчаємо дітей поведінці, що руйнує їх? Як це виправити?
  • Як навчитись бути присутніми у часі “тут і зараз”? Чому вчать вас ваші діти?
  • На кого слід впливати і хто може вирішити Ваші проблеми?
Тема 5. Моделювання плідних взаємин батьки-діти.
  • Як стати другом своїй дитині?
  • Які саме проблеми виникають між батьками – дітьми?
  • Що таке кризи перехідних періодів?
  • Що передається дитині по материнській лінії?
  • Що передається дитині по батьківській лінії?
  • Як не передати дітям своїх проблем?
  • Що означає “перерости своїх батьків”? У чому це проявляється? Яка профілактика?
  • Яка шкода від крику? Як навчитись спілкуватись з пів погляду?
  • Скільки батьківського часу потребують діти на кожному етапі життя?
  • Хто така цілісна особистість?
  • Від кого залежить Ваш настрій?
  • На чиїй відповідальності те, скільки Ви сьогодні заробляєте?
  • Що діти дають батькам взамін за “все”, що роблять вони?
  • Що потрібно дітям від батьків?
  • Коли Ви побачите результат своєї праці (виховання дітей)?
Тема 6. Моделювання фінансових стратегій: збалансована модель
  • Якою має бути дитина, щоб стати фінансово грамотною?
  • Як діти сприймають поведінку батьків? Кому найбільше довіряють?
  • Чому діти завжди шукатимуть межі дозволеного?
  • Які є етапи фінансових взаємин?
  • Як можна навчити дітей заробляти гроші?
  • Що таке сімейний бюджет і чи мають знати про нього ваші діти?
  • Які статті витрат мають бути в кожній см”ї?
  • Для чого вчити дітей колекціонувати?
  • Як справлятись з дітьми в магазині чи супермаркеті?
  • Як залучити дитину до процесу покупки, щоб вона відчувала свою потрібність?
Тема 7. Моделювання фінансових стратегій: поведінка, яка псує дитину.
  • Які помилки допускають батьки на етапі формування фінансів?
  • Які шляхи вирішення проблем?
  • Чи варто давати гроші просто так?
  • Чому батьки хочуть платити за оцінки в школі і чи варто це робити?
  • Що треба знати, щоб правильно розподіляти бюджет?
  • Чому мають місце миттєві витрати і що з цим робити?
  • Чи так важливо мати довготермінові цілі?
  • Як залучати дітей до фінансових рішень?
  • Для чого взагалі гроші?
  • На чиї цілі діти витрачають свої гроші?
  • Як навчитись довіряти своїм дітям фінансові операції і з якого віку це робити?
  • Як навчити дітей примножувати гроші?
Тема 8. Моделювання улюбленого заняття і самомотивації .
  • Що таке оптимізм? Чим важливий і як розвинути?
  • Наскільки важлива віра в своїх дітей?
  • Яке у вас глибинне переконання стосовно будь якої нової звички, знань чи умінь?
  • Які є способи вироблення високої самооцінки?
  • Як мотивувати дітей до дії і отримувати якісний результат?
  • Для чого дітям вести щоденник успіху?
  • Варто хвалити дітей за процес чи тільки за ідеальний результат?
  • Як навчитись не говорити, а робити?
  • Який головна звичка пригодиться дітям на все життя?
  • Як навчити дітей вчитися?
Тема 9. Моделювання ефективних взаємин з братиками і сестричками.
  • Які є помилки батьків при народженні другої дитини?
  • Чому є різниця в моделях первістка і наступних дітей?
  • Чому, порівнюючи дітей – ми ризикуємо?
  • Як зробити так, щоб діти ладили між собою?
  • Як любимо своїх дітей? Чому однаково – означає менше?
  • Як допомогти дітям перестати грати ролі й стати собою?
  • Що робити, коли діти б’ються?
  • Які дії батьків не допоможуть дітям, котрі б’ються?
  • Чи втручатись батькам , коли діти сперечаються між собою?
  • Як втручатися в суперечку, залишаючи при цьому шляхи для відступу?
  • Як допомогти дітям розв’язати важкий конфлікт?
  • Боротьба за власність. Що відбувається, коли батьки вирішують за дітей?
Тема 10. Підсумкове. Особливості взаємодії дітей у різному віці.
  • Як правильно сприймати свою і дитячу емоційну рівність у взаєминах?
  1. Чого хочуть від нас найменші діти?
  2. Як взаємодіяти з дітьми трьох – п’яти років?
  3. Чому діти вимагають уваги такими різними способами: сварками, хворобами, скигленням, істериками, шантажами, бійками?
  4. Чим відрізняється агресія і насильство?
  5. Наскільки важлива для Вас думка інших людей про Вашу дитину?
  6. Чи всі підлітки складні?
  7. Як співпрацювати з дітьми підліткового віку, не застосовуючи покарань, погроз і криків?
  8. В якому віці наші діти готові до самостійного життя?
  9. Як і є правила, що дадуть змогу батькам швидко нагадати собі основні аспекти при спілкуванні з дітьми?


Навики, які ви зможете розвивати протягом курсу

Містка

Готова сприйняти світогляди максимально великої кількості людей;

Порадна

Здатна давати собі раду у житті із найрізноманітнішими ситуаціями

Присутня

Та, яка живе у часі тут і зараз і вміти насолоджуватись моментом.

знаходити час на дітей
знаходити порозуміння з батьками
не кричати на дитину
проводити більше часу з дитиною
стати спокійною мамою/батьком
виховувати дітей правильно
розуміти причину поведінки дітей
розуміти причини власної поведінки закладеної у дитинстві
виховувати ініціативу у дітях
давати більше шансів своїм дітям
уникати двозначних сигналів
бути терплячими

Декілька міркувань по курсу:

  1. Своєю поведінкою, хочуть вони того чи ні, батьки завжди моделюють власних дітей. Тому саме поняття «моделювання» не передбачає якої-небудь примусової дії у ставленні до дитини, а швидше коригування власного поточного ставлення батьків.
  2. Успішність безперечно дуже широке поняття, і тому ми розглядатимемо її з трьох позицій: умінню займатися улюбленою діяльністю, щасливим стосункам у майбутній сім`ї дитини і формуванню її фінансової незалежності.
  3. Основним мотивом курсу також буде відношення до дитини, при якому її потрібно любити безумовно, тобто не за те, що вона «правильно» поводиться, а за «просто так». Прекрасна троянда не виросте, якщо не удобрювати ґрунт під нею, так само і талант не розвинеться, якщо не любити самої дитини.
  4. Чи задумувались Ви коли-небудь про те, що дітям НЕ МОЖНА платити за роботу, яку Вони роблять “для Вас” (наприклад за допомогу у прибиранні чи похід за продуктами), бо тоді дитина може все життя займатися тою роботою, яку насправді не любить!
  5. Що Ви зробили сьогодні для того, щоб у майбутньому Ваші діти любили свою роботу/діяльність і ще й уміли заробляти на цьому гроші?
Z

Після прохождення курсу Ви:

  • навчитесь розумітисвої моделі поведінки та моделі поведінки інших людей;
  • опануєте вміння аналізувати структуру мислення іншої людини та впливати на неї;
  • переосмислите та зміните себе у кращу і в рази ефективнішу сторону.

Кількість учасників:ефективна для відпрацювання група до 12-15чол.

Програма лояльності:ДієSPE програма лояльності

Дати і час проведення найближчого курсу: уточнюйте у розкладі

Місце проведення: вул. Шпитальна 9, 2 пов., офіс 8, Школа розвитку SPE

Оплатіть зараз і отримайте миттєву знижку 10%
r

При оплаті онлайн Ви отримуєте 10% знижки на будь-який курс, організований Школою розвитку SPE.

Скористайтесь можливістю грамотно інвестувати гроші у власний розвиток – здійсніть оплату прямо зараз!

Тренер курсу:

Анна Замостна

Життєве кредо: “Любляча Жінка, Дружина, Мама – може змінити світ!“.

Вартість навчання

Must have

1380
  • Участь у навчальній програмі 12 занять
  • Короткий конспект курсу
  • Сертифікат учасника у антирамці
  • Об’єднувальний сертифікат
  • Перелік рекомендованої літератури
  • Доступ до закритої Facebook групи і робочого зошита у на Google disk
Зареєструватись

VIP

2760
  • Участь у навчальній програмі 12 занять
  • Короткий конспект курсу
  • Сертифікат учасника у антирамці
  • Об’єднувальний сертифікат
  • Перелік рекомендованої літератури
  • Доступ до закритої Facebook групи і робочого зошита у на Google disk
  • Відео або аудіозапис курсу
  • Щоденник успіху по темі курсу
  • Книга по темі курсу
  • Фірмова чашка і брендована футболка
  • Доступ до 40 вебінарів Школи SPE 2 години індивідуальної консультації тренера
Зареєструватись

Відгки про курси Школи розвитку SPE

Ми не будемо вибирати для Вас тільки найкращі відгуки, бо впевнені у якості кожного нашого курсу. Тому запропонуємо Вам самим ознайомитись із тим, що про нас пишуть наші учасники:

Що потрібно зробити, щоб пройти вибраний курс:

2.Оплатіть курс

3. Регулярно відвідуйте заняття

4. Виконуйте цікаві домашні завдання

i

5. Здавайте екзамен у кінці курсу

6. Отримайте сертифікат учасника і наліпку в об`єднувальний сертифікат SPE!

Що далі? За бажанням можете продовжити навчання!

7. Пройти курси відповідого рівня

Z

8. Через пів року скласти екзамен рівня

9. Стати Майстром Життя - місткою, порадною і присутньою особистістю!

Долучайтесь до курсу

Отримайте свою беззаперечну перевагу у спілкуванні!

Освойте вміння глибинно порозумітися із своїми дітьми!

Я хочу долучитись