Школа розвитку SPE

запрошує Вас на унікальний курс, який покликаний змінити ставлення батьків до щоденного процесу спілкування зі своїми дітьми:

МОДЕЛЮВАННЯ СТРАТЕГІЙ ДІТЕЙ


Взяти участь у курсі

Реєстрація
N
Ціль курсу: навчитись виховувати відповідальну, ініціативну, фінансово грамотну і самодостатню дитину та навчити її «давати собі раду» у житті, займаючись улюбленою справою.

Комубуде цікавий і корисний
курс:
Тим батькам, які
виховують дітей віком від 0 до 16 років і хочуть дізнатись:

1.
Як давати собі раду з
дітьми
і порозумітись з ними без криків і покарань?
2.
Як знаходити час і сили на
дітей
?
3.
Як стати спокійною мамою чи
батьком
?
4.
Як говорити так, щоб діти
нас слухали
і як слухати, щоб вони з нами говорили?
5.
Як навчити дітей робити
рутинні, нудні справи
, що необхідні для життя?
6.
Зрозуміти, чому діти так
часто чинять опір
нашим словам і просьбам?
7.
Як навчити дітей вчитися і
підвищити їх віру в себе?
8.
Як дослідити чого потребує
кожен з дітей
, якщо вони такі різні?
9.
Як допомогти дітям жити в
злагоді
з братами сестрами?

Тема 1. Особливості сприйняття дітей, або як формуються наші моделі?
  • Як діти сприймають емоції?
  • У чому батьки і діти можуть бути рівними?
  • Чи є різниця між емоційною рівністю і рівністю вмінь, знань, навиків?
  • Де кордон між любов”ю і вседозволеністю?
  • Чому дітям треба створювати правила і пояснювати їх?
  • Як залучати дітей висловлювати свої почуття (емоції) як відповідь на обмеження?
  • Чи варто дітям казати завжди всю правду? Як діти сприймають тривалість години? Вірять нам чи перевіряють нас на чесність? Що у відповідь отримають батьки, якщо будуть казати щось чи робити будь що не чесно?
  • Що варто, а що ні, забороняти своїм дітям?
  • Що є причиною істерики дитини? Причина і наслідки у майбутньому.
  • Як реагувати на дитячі помилки? Яка профілактика “чужого впливу” на Вашу дитину?
Тема 2. Моделювання відповідальності і наполегливості.
  • Як навчитись довіряти своїй дитині і чому це так важливо?
  • Як спонукати дітей до прийняття самостійних рішень?
  • За що звертати увагу: на процес чи на результат?
  • Що робити з відповідальністю у стосунках з дітьми?
  • Що не дозволяє Вашим стосункам з дітьми виходити на новий рівень спілкування?
  • Як вирішувати проблеми з дитиною?
  • На кого варто впливати і від кого залежить співпраця з дітьми, яка даватиме корисні плоди?
  • Як розвинути наполегливість?
  • Чому діти іноді обманюють?
  • Як ставитись до помилок, які роблять діти?
Тема 3. Моделювання про активності і ініціативності.
  • Що вбиває дитячу ініціативу? На що слід звертати увагу, щоб дитина поводилась добре?
  • Що таке пасивність, активність і про активність?
  • Які є типи мотивації? Як розвинути внутрішню мотивацію?
  • Як навчитись бути оптимістом?
  • Який найкращий кінцевий результат Ви очікуєте при вихованні дитини?
  • Як не виховати брехуна?
  • У чому довіряти дитині?
  • Як заохочувати дітей до співпраці, без погроз і покарань?
  • Які це ініціативні діти і чи легко з ними жити?
  • Як зменшити перегляд дитиною телевізора, комп’ютера чи планшета?
  • Кому можна довірити виховання своєї дитини? Плюси і мінуси дитячих навчально-розважальних центрів?
Тема 4. Моделювання успішних сімейних відносин.
  • Як не передати своїх проблем у спадок дітям?
  • Що показують діти своїм настроєм і емоційною поведінкою?
  • Чому сім”я – це система і як стосунки з коханою людиною впливають на майбутні взаємини вашої дитини?
  • Як батьки само стверджуються на дітях і які наслідки цього?
  • Хто така цілісна особистість?
  • Які є три ролі людини, що роблять її успішною?
  • Як діти і батьки маніпулюють один одними?
  • Що робити, якщо тато і мама мають різні погляди до однієї і тої ж ситуації?
  • Які є рівні проблем: де, коли і як їх слід вирішувати?
  • Чому ми навчаємо дітей поведінці, що руйнує їх? Як це виправити?
  • Як навчитись бути присутніми у часі “тут і зараз”? Чому вчать вас ваші діти?
  • На кого слід впливати і хто може вирішити Ваші проблеми?
Тема 5. Моделювання плідних взаємин батьки-діти.
  • Як стати другом своїй дитині?
  • Які саме проблеми виникають між батьками – дітьми?
  • Що таке кризи перехідних періодів?
  • Що передається дитині по материнській лінії?
  • Що передається дитині по батьківській лінії?
  • Як не передати дітям своїх проблем?
  • Що означає “перерости своїх батьків”? У чому це проявляється? Яка профілактика?
  • Яка шкода від крику? Як навчитись спілкуватись з пів погляду?
  • Скільки батьківського часу потребують діти на кожному етапі життя?
  • Хто така цілісна особистість?
  • Від кого залежить Ваш настрій?
  • На чиїй відповідальності те, скільки Ви сьогодні заробляєте?
  • Що діти дають батькам взамін за “все”, що роблять вони?
  • Що потрібно дітям від батьків?
  • Коли Ви побачите результат своєї праці (виховання дітей)?
Тема 6. Моделювання фінансових стратегій: збалансована модель
  • Якою має бути дитина, щоб стати фінансово грамотною?
  • Як діти сприймають поведінку батьків? Кому найбільше довіряють?
  • Чому діти завжди шукатимуть межі дозволеного?
  • Які є етапи фінансових взаємин?
  • Як можна навчити дітей заробляти гроші?
  • Що таке сімейний бюджет і чи мають знати про нього ваші діти?
  • Які статті витрат мають бути в кожній см”ї?
  • Для чого вчити дітей колекціонувати?
  • Як справлятись з дітьми в магазині чи супермаркеті?
  • Як залучити дитину до процесу покупки, щоб вона відчувала свою потрібність?
Тема 7. Моделювання фінансових стратегій: поведінка, яка псує дитину.
  • Які помилки допускають батьки на етапі формування фінансів?
  • Які шляхи вирішення проблем?
  • Чи варто давати гроші просто так?
  • Чому батьки хочуть платити за оцінки в школі і чи варто це робити?
  • Що треба знати, щоб правильно розподіляти бюджет?
  • Чому мають місце миттєві витрати і що з цим робити?
  • Чи так важливо мати довготермінові цілі?
  • Як залучати дітей до фінансових рішень?
  • Для чого взагалі гроші?
  • На чиї цілі діти витрачають свої гроші?
  • Як навчитись довіряти своїм дітям фінансові операції і з якого віку це робити?
  • Як навчити дітей примножувати гроші?
Тема 8. Моделювання улюбленого заняття і самомотивації .
  • Що таке оптимізм? Чим важливий і як розвинути?
  • Наскільки важлива віра в своїх дітей?
  • Яке у вас глибинне переконання стосовно будь якої нової звички, знань чи умінь?
  • Які є способи вироблення високої самооцінки?
  • Як мотивувати дітей до дії і отримувати якісний результат?
  • Для чого дітям вести щоденник успіху?
  • Варто хвалити дітей за процес чи тільки за ідеальний результат?
  • Як навчитись не говорити, а робити?
  • Який головна звичка пригодиться дітям на все життя?
  • Як навчити дітей вчитися?
Тема 9. Моделювання ефективних взаємин з братиками і сестричками.
  • Які є помилки батьків при народженні другої дитини?
  • Чому є різниця в моделях первістка і наступних дітей?
  • Чому, порівнюючи дітей – ми ризикуємо?
  • Як зробити так, щоб діти ладили між собою?
  • Як любимо своїх дітей? Чому однаково – означає менше?
  • Як допомогти дітям перестати грати ролі й стати собою?
  • Що робити, коли діти б’ються?
  • Які дії батьків не допоможуть дітям, котрі б’ються?
  • Чи втручатись батькам , коли діти сперечаються між собою?
  • Як втручатися в суперечку, залишаючи при цьому шляхи для відступу?
  • Як допомогти дітям розв’язати важкий конфлікт?
  • Боротьба за власність. Що відбувається, коли батьки вирішують за дітей?
Тема 10. Підсумкове. Особливості взаємодії дітей у різному віці.
  • Як правильно сприймати свою і дитячу емоційну рівність у взаєминах?
  1. Чого хочуть від нас найменші діти?
  2. Як взаємодіяти з дітьми трьох – п’яти років?
  3. Чому діти вимагають уваги такими різними способами: сварками, хворобами, скигленням, істериками, шантажами, бійками?
  4. Чим відрізняється агресія і насильство?
  5. Наскільки важлива для Вас думка інших людей про Вашу дитину?
  6. Чи всі підлітки складні?
  7. Як співпрацювати з дітьми підліткового віку, не застосовуючи покарань, погроз і криків?
  8. В якому віці наші діти готові до самостійного життя?
  9. Як і є правила, що дадуть змогу батькам швидко нагадати собі основні аспекти при спілкуванні з дітьми?


Навики, які ви зможете розвивати протягом курсу

 

Містка

Готова сприйняти світогляди максимально великої кількості людей;

 

 

Порадна

Здатна давати собі раду у житті із найрізноманітнішими ситуаціями

 

 

Присутня

Та, яка живе у часі «тут і зараз» і вміти насолоджуватись моментом.

 

знаходити час на дітей
знаходити порозуміння з батьками
не кричати на дитину
проводити більше часу з дитиною
стати спокійною мамою/батьком
виховувати дітей правильно
розуміти причину поведінки дітей
розуміти причини власної поведінки закладеної у дитинстві
виховувати ініціативу у дітях
давати більше шансів своїм дітям
уникати двозначних сигналів
бути терплячими

Декілька міркувань по курсу:

  1. Своєю поведінкою, хочуть вони того чи ні, батьки завжди моделюють власних дітей. Тому саме поняття «моделювання» не передбачає якої-небудь примусової дії у ставленні до дитини, а швидше коригування власного поточного ставлення батьків.
  2. Успішність безперечно дуже широке поняття, і тому ми розглядатимемо її з трьох позицій: умінню займатися улюбленою діяльністю, щасливим стосункам у майбутній сім`ї дитини і формуванню її фінансової незалежності.
  3. Основним мотивом курсу також буде відношення до дитини, при якому її потрібно любити безумовно, тобто не за те, що вона «правильно» поводиться, а за «просто так». Прекрасна троянда не виросте, якщо не удобрювати ґрунт під нею, так само і талант не розвинеться, якщо не любити самої дитини.
  4. Чи задумувались Ви коли-небудь про те, що дітям НЕ МОЖНА платити за роботу, яку Вони роблять “для Вас” (наприклад за допомогу у прибиранні чи похід за продуктами), бо тоді дитина може все життя займатися тою роботою, яку насправді не любить!
  5. Що Ви зробили сьогодні для того, щоб у майбутньому Ваші діти любили свою роботу/діяльність і ще й уміли заробляти на цьому гроші?
Z

Після прохождення курсу Ви:

  • навчитесь розумітисвої моделі поведінки та моделі поведінки інших людей;
  • опануєте вміння аналізувати структуру мислення іншої людини та впливати на неї;
  • переосмислите та зміните себе у кращу і в рази ефективнішу сторону.

Кількість учасників:ефективна для відпрацювання група до 12-15чол.

Програма лояльності:ДієSPE програма лояльності

Дати і час проведення найближчого курсу: уточнюйте у розкладі

Місце проведення: вул. Шпитальна 9, 2 пов., офіс 8, Школа розвитку SPE

Оплатіть зараз і отримайте миттєву знижку 10%
r

При оплаті онлайн Ви отримуєте 10% знижки на будь-який курс, організований Школою розвитку SPE.

Скористайтесь можливістю грамотно інвестувати гроші у власний розвиток – здійсніть оплату прямо зараз!

Тренер курсу:

Анна Замостна

Життєве кредо: “Любляча Жінка, Дружина, Мама – може змінити світ!“.

Вартість навчання

Must have

1380
  • Участь у навчальній програмі 12 занять
  • Короткий конспект курсу
  • Сертифікат учасника у антирамці
  • Об’єднувальний сертифікат
  • Перелік рекомендованої літератури
  • Доступ до закритої Facebook групи і робочого зошита у на Google disk
Зареєструватись

VIP

2760
  • Участь у навчальній програмі 12 занять
  • Короткий конспект курсу
  • Сертифікат учасника у антирамці
  • Об’єднувальний сертифікат
  • Перелік рекомендованої літератури
  • Доступ до закритої Facebook групи і робочого зошита у на Google disk
  • Відео або аудіозапис курсу
  • Щоденник успіху по темі курсу
  • Книга по темі курсу
  • Фірмова чашка і брендована футболка
  • Доступ до 40 вебінарів Школи SPE 2 години індивідуальної консультації тренера
Зареєструватись

Відгки про курси Школи розвитку SPE

Ми не будемо вибирати для Вас тільки найкращі відгуки, бо впевнені у якості кожного нашого курсу. Тому запропонуємо Вам самим ознайомитись із тим, що про нас пишуть наші учасники:

Що потрібно зробити, щоб пройти вибраний курс:

2.Оплатіть курс

3. Регулярно відвідуйте заняття

4. Виконуйте цікаві домашні завдання

i

5. Здавайте екзамен у кінці курсу

6. Отримайте сертифікат учасника і наліпку в об`єднувальний сертифікат SPE!

Що далі? За бажанням можете продовжити навчання!

7. Пройти курси відповідого рівня

Z

8. Через пів року скласти екзамен рівня

9. Стати Майстром Життя - місткою, порадною і присутньою особистістю!


Пройдіть вибраний Вами курс разом з іншими курсами цього Рівня (разом 5 курсів) із суттєвою знижкою, або у структурі 1,5 річого курсу Майстер життя (разом 15 курсів)!

Замовити

Також Ви маєте можливість придбати для близьких знайомих чи коханих гарно оформлений подарунковий сертифікат на проходження цього чи іншого курсу Школи розвитку SPE. Подарункові сертифікати бувають різних видів (на конкретний курс, на іменини, до свят, студентський, на певну суму грошей). Ви точно зможете вибрати такий, що підходить Вам якнайкраще!

Замовити

Долучайтесь до курсу

Отримайте свою беззаперечну перевагу у спілкуванні!

Освойте вміння глибинно порозумітися із своїми дітьми!

Я хочу долучитись