Навіщо це нам?



Навіщо це вам?


Будемо відверті – люди, які мають власні прибуткові бізнеси не будуть панькатися із тими, хто щене дозрів. Бо це окрім мороки емоційної, просто зайві витрати часу і зусиль. Причому майже безжодної вдячності, бо початківець думає що в нього неабияка ідея і що він рятує світ, а досвідченийрозуміє наскільки ще проект і його засновник сирий і не зрілий. Однак з іншого боку, кожна людина ужитті хоче долучитись до чогось великого і важливого, що узгоджується із її цінностями. Так от: мивіримо у те, що відбудову нашого нового суспільства, так само як це колись було у США, Німеччині іЯпонії розпочнуть ефективні і підприємливі люди; ми переконані, що новий facebook, нова Новапошта, чи Zara може виникнути десь у Львові і хочемо бути до цього причетні. І, так, нас це заводить!

Приблизно 99% бізнесів, підприємств і діяльностей приречені на загибель. Вірячи у міфиправильного продукту, обманюючись ілюзією короткотермінового успіху, не маючи досвіду урозбудові бізнес-системи з середини, підприємливі і навіть ефективні люди, які започатковують своюсправу змушені від неї відмовлятися, або грузнуть у рутині самозанятості, щодня крутячись у колесі тільки, щоб колись при зустрічі із друзями сказати у мене є бізнес, забуваючи при цьому, що всяробота по тому бізнесу все одно лежить на їх плечах.Хоча насправді якщо позбутись зайвих ілюзій і усе розбудувати правильно з самого початку, то можнауникнути направду чимало зайвих ґуль і не потрапити у перелік 99% невдах.

Що ми знаємо?

Ми знаємо, що всі успішні бізнеси дуже різні, але є щось таке що їх об’єднує! Вони РОЗБУДОВАНІ З СЕРЕДИНИ! Їх успіх це не везіння, і не так довготермінова і виснажлива, як скоріше системна робота!

Також ми знаємо, що хоча це не завжди очевидно, але:

  • Великі гроші не дають рішення;
  • «Добра» ідея – зазвичай у 90% погана;
  • Кадри – не вирішують все;
  • «Правильного часу» не існує;
  • Везіння – химерна примара;
  • Розумі і інтелект – зовсім не патичок-рятівничок;
  • «Правильне місце» – ілюзія;
  • Маркетинг це не панацея;
  • Курс долара – погана відмовка;
  • Хороші зв’язки – не чарівна паличка;
  • Інвестор – не золота рибка;
  • Коливання ринку і сезонність – міф;
  • «Правильні люди» – самообман.

А от поєднання і правильний баланс усього перерахованого оце БІЗНЕС!

І хоч ми знаємо, що успішності можна навчитись і що це довгий і складний процес, тим не менше, готові взяти особисту відповідальність і допомогти Вам сформувати відповідний баланс у Вашій діяльності!

Не обманюйтесь гарними картинками: успішних бізнесів насправді дуже мало. Подивіться на дорогу– таке враження, що на світі існують тільки справні авто, але це насправді не так! Це лише ілюзія, бополаманих і заржавілих машин набагато більше, хоч ми їх і не бачимо! І як наслідок думаємо, що їхнема! Те саме стосується і бізнесів – контр-інтуїтивно думати, що невдалих бізнесів так багато, аджеми бачимо лише ті що процвітають. Однак насправді лише одиниці освоюють принциписистематизації своїх ідей і ми хочемо, щоб Ви були серед них!

Для кого це пропозиція?

  • Тільки для тих, хто готові тяжко працювати на своєю ідеєю!
  • Хто уже створив готовий продукт (або хоча б взірець) чи має описану послугу;
  • Не для «халлявщиків» і усіх, хто думає, що бізнес це казка про Попелюшку – де приходить принц (супер-пупер- продукт, мега-ідея, інвестор, «вдалий час») і все «рішає»;
  • Хто готовий «вклаувати» як «ненормальний»;
  • Хто готовий докладати час до свого бізнесу!
  • Якщо у Вас уже є діючий бізнес, але ви зайшли у тупик, чи хочете його реформувати, або вінуперся у стелю росту – ви теж можете брати участь у програмі, при умові, що кількістьпрацівників у Вас від 0 до 5, а поточний оборот – від 0 до 30000 грн місяць.

Що ви разом з нами розробите в процесі навчання?

Бізнес модель

Організаційну структуру

Оплату праці по КРІ

Систему продаж

Систему залучення нового працівника

Систему внутрішнього навчання

Систему удосконалення якості

Розуміння болей клієнтів

Свою CRM-систему

Стратегію ринку

SWOT – аналіз діяльності

Аналіз своєї ніші на ринку

Систему роботи із клієнтом

Стратегічний план

Маркетинговий план

Фінансовий план

Лунку продаж


Які методи ми використовуватимемо у процесі навчання?


Бізнес-методи і моделі
  • Ощадливий стартап за Еріком Райзом
  • Balanced Scorecard System
  • ТРИЗ (Генріх Альтшуллер)
  • Модель КОМПОТ Джима Колінза
  • Врахування ризиків (на основі праць Нассіма Ніколаса Талеба)
  • USP – Унікальна торгова пропозиція
  • Концепції Шести сігм
  • Ощадливе виробництво Toyota
  • Методи Пітера Тіля для стартапів
Робота з персоналом
  • КРІ мотивація
  • Мінімізації проблем за Майклом Гербером
  • Особистої ефективності підприємця за технологією Тімоті Ферріса
  • Системою удосконалення якості Кайдзен
  • Стилями лідерства за Адізесом
  • Метод Дональда Трампа Не здавайся!
Маркетинг
  • Стратегія блакитного океану (В. Чан Кім)
  • Принципи якості Едварда Демінга
  • Запуск вірусів методом Чіп і Ден Хізів
  • Партизанський маркетингу Левітаса
  • Вірусний маркетингу Йона Берґера
  • Концепцію слабких взаємозв’язків Ґрантовера
  • Брендинг по ZAG
  • Маркетингову модель Сета Ґодіна
Внутрішня і зовнішня комунікація
  • SCRUM технологія
  • Клієнтоорієнтований підхід Amazon
  • Ідеєорієнтований підхід Google
  • Принципи Теорії ігор
  • Секрети продуктивності Чарлза Дахіґґа

Ми допоможемо Вам сформувати усе те, що мають успішні компанії, в найтонших деталях пропрацювавши найдієвіші на поточний час світові бізнес-підходи.

Приєднатись до бізнес-інкубатора

Перший етап

Заповнити форму реєстрації і пройти співбесіду. До другого етапу будуть допущені тільки 15 учасників!

Другий етап

Пройти перший місяць навчання сумлінно виконуючи завдання під керівництвом наставників. До третього етапу будуть допущені тільки 10 найкращих випускників!

Третійетап

Третій етап. Впродовж п’яти місяців відвідувати системне навчання і виконувати завдання порозбудові бізнесу. До четвертого етапу будуть допущені лише 5 найкращих випускників!

Четвертийетап

Фінансування і безлімітна консультаційна підтримка стартапу.

Майже кожен успішний зараз бізнесмен може сказати «якби я знав те, що знаю зараз – не набив бичимало ґуль і зекономив би років з п’ять на спробах і помилках». Перевірте – спитайте самі. Мипропонуємо Вам варіант економії часу і зусиль і поки ваші колеги без наставників поволі грузнутимутьу рутині – ми озброюватимемо і оснащуватимемо ваш стартап досвідом і організаційнимитехнологіями, до того рівня, щоб він міг називатись повноцінним прибутковим бізнесом. Ми непропонуємо навчання – а повноцінне партнерське ведення проекту. Ми не робитимемо ваш бізнес заВас! Ви освоїте мистецтво розбудови компанії самі! Але у вірній послідовності, під чіткимкерівництвом і на основі правильних запитань! Так, буде складно і треба буде за пів-рокупопрацювати так, як можливо ще ніколи до того часу, однак, погодьтесь, така гра вартує свічок! Вашемайбутнє формується уже сьогодні і залежить тільки від Ваших рішень!

Можна все робити самому. Перших пів року у вас будуть ентузіазм і натхнення і вам навітьздаватиметься що так буде завжди. Таким ставлення уже обманулися 99% мрійників. А щоробитимете коли піврічний ентузіазм вичерпається, а суттєвих результатів ще не буде? Більшість утакий час зазвичай здаються і повертаються до своєї попередньої діяльності. Більш впевненіпродовжую і ще на пів року «на жилах» витягують. Дехто навіть працює на ростучому ринку і знову жтаки не бачить що його успіх зумовлені не власним вкладом чи «розбудованою системою», якоївласне не має, а ситуативними факторами, які мають властивість змінюватись у найбільшневідповідний момент. Якщо ви не хочете залежати від «примх бізнес-долі» почніть робити усеправильно і послідовно і систематично розбудовувати свою компанію із середини, продукт тестуйтеіз мінімальними затратами, а колективі підбирайте згідно орг.структури і прописаних завдань, а не«хто вже є».


Одним словом, щоб не треба було довго і дорого потім усе виправляти – робіть усеправильно з самого початку. А ми Вам у цьому допоможемо!